Verkkokaupassa maksaminen onnistuu verkkomaksulla, klarna-laskulla tai osamaksulla. Kaikilla tuotteillamme on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus.
Asiakaspalautukset vain postin kautta!

Tuotteiden hinnat sisältävät alv 24 %. Maksu suoritetaan Euro valuutassa. Lähetämme tilauksesta tilausvahvistuksen sähköpostilla. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamisen tilauksen yhteydessä.
Emme lähetä yli 200€ ostoksia postiennakolla.
Tilauksen loppusummaan lisätään kiinteät toimituskulut toimitus- ja maksutavan mukaan.
Verkkomaksulla voit maksaa tilauksesi omilla verkkotunnuksilla.
Tilaajan tulee olla 18-vuotta täyttänyt.
Toimitusaika tuotteille vaihtelee tuotteittain, mutta se tapahtuu yleensä muutamassa päivästä. Joissakin tuotteissa toimitusaika saattaa olla viikosta kahteen viikkoon. Mikäli tuotetta ei kahden viikon sisällä kuulu, voit tiedustella siitä asiakaspalvelu@nettiliike.com
Palauttaessanne tuotteen, mainitkaa Postin henkilökunnalle, että kyseessä on ASIAKASPALAUTUS. Jos et jostain syystä ole tyytyväinen ostokseesi, voit palauttaa sen kuluttajansuojalain nojalla 14 päivän sisällä ilman mitään erityisiä syitä; jos olet päättänyt palauttaa, otamme tuotteen nöyrästi takaisin. Maksettu summa hyvitetään tilillenne. Muistathan, että palauttamasi tuotteen tulee olla alkuperäisessä pakkauksessa ja käyttämätön. Asiakaspalautukset ovat maksuttomia, ota yhteytä sähköpostilla tai puhelimitse ennen asiakaspalautusta. Jos tuote on vioittunut tai muuten epäkelpo, lähetä tuote meille (asiakaspalautus) ja ilmoita haluatko uuden tilalle vai rahat takaisin. Palauttaessanne tuotteen liittäkää mukaan asiakaspalutus lomake, josta käy ilmi mitä vikaa tuotteessa on sekä mahdolliset vaihtotoiveet tai tilinumero rahojen palautusta varten. Jos haluatte rahanne takaisin tuotteesta, koska se ei esimerkiksi täytä odotuksia tai on tullut liian myöhään, on sen oltava alkuperäisessä kunnossa kaikkine tarvikkeineen ja pakkauksineen ( Voimme myydä sen täydellä hinnalla uudestaan) täysimääräistä rahojen palautusta varten. Mikäli palautuksessa ei kuitenkaan ole kaikkea sinne kuuluvaa tai se on huonossa kunnossa asiakkaan aiheuttamasta syystä, pidätämme pääsääntöisesti 30% myyntihinnasta vahingonkorvauksena.
Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Yhteystietoja ei luovuteta eteenpäin eikä niitä käytetä suoramarkkinointiin tai mihinkään muuhunkaan tilauksen toimitusta koskemattomaan asiaan. Asiakasrekisteriimme emme tilaustietoja ilman eri sopimusta syötä, mutta tilauksen tulosteen arkistoimme niin elektronisesti kuin paperillakin siltä varalta, että tilauksen suhteen ilmenee myöhemmin epäselvyyksiä. Manuaalinen aineisto säilytetään niin, etteivät ulkopuoliset tai muut kolmannet osapuolet pääse rekisterin tietoihin käsiksi. Kaikki vanhentunut tai virheellinen tieto hävitetään. Elektronisesti talletetut tiedot tiedot säilytetään niin, etteivät ulkopuoliset tai muut kolmannet osapuolet pääse rekisterin tietoihin käsiksi. Kaikki vanhentunut tai virheellinen tieto hävitetään.

Klarna Lasku -ehdot
Klarnan Tili -ehdot

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.